Pomoc informatyczna
dla firm

Zapewnij sobie dostęp do dedykowanego zespołu ekspertów, którzy będą do
Twojej dyspozycji, aby sprawnie i szybko rozwiązać bieżące problemy IT.

ekspert informatyczny

Szukasz zewnętrznego wsparcia, które zadziała wtedy, gdy będzie potrzebne?

Zapewnij sobie dostęp do dedykowanego zespołu ekspertów, którzy 
będą do Twojej dyspozycji, aby sprawnie i szybko rozwiązać bieżące problemy IT.

    • Kompleksowe wsparcie.
    • Dostęp “na wyciągnięcie ręki” – w dni robocze (8:00 – 18:00).
    • Ekspresowa reakcja na zgłoszenia.

    Pomoc informatyczna dla firm z Warszawy.
    Jak to działa?

    Dokładny przebieg każdego takiego audytu zależy od takich czynników, jak: specyfika, wielkość oraz potrzeby Twojej organizacji. Może dotyczyć zarówno tylko wybranych elementów, jak i z powodzeniem obejmować całą Twoją sieć. Nasze audyty IT to analiza mocnych i słabych stron, którą możemy przeprowadzić z różnych perspektyw. Uwzględniają one takie czynniki, jak:

    wydajność

    Kompleksowe wsparcie

    W ramach obsługi otrzymasz wszystko, czego może potrzebować mały i średni biznes z Warszawy i nie tylko.

    Od bieżącego rozwiązywania problemów IT, aż po zaawansowaną pomoc informatyczną

    dostepność

    Dostępność

    Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie, a większość problemów rozwiązujemy całkowicie zdalnie.

    Zgłoszenie złożysz szybko i wygodnie – telefonicznie lub stronę www.

    oszczedności

    Atrakcyjne ceny

    Oferujemy fachowe wsparcie, na które Cię stać.

    Możesz wybierać spośród kilku gotowych abonamentów usług helpdesku IT, a także zamówić spersonalizowany pakiet pomocy.

    Czy ten opis nie brzmi
    dziwnie znajomo?

    Praktycznie każda organizacja, której zależy na bezpieczeństwie, rozwoju oraz budowaniu konkurencyjnej pozycji w branży – musi dbać o aspekty związane z utrzymaniem, ochroną oraz rozwijaniem infrastruktury IT. Jednocześnie nie każda z nich może sobie pozwolić na utrzymanie kosztownego działu (lub też pojedynczych etatów dla specjalistów IT), który mógłbym odpowiadać za te obszary wewnątrz organizacji.

    Co wówczas mają począć? Czy jedyne rozwiązania to: “odpuszczenie” i czekanie, jak konkurencja zacznie je przeganiać? A może realizowanie takich działań “na kredyt” – z nadzieją, że być może kiedyś się spłacą?

    W Luxbit dostrzegliśmy ten problem i uważamy, że istnieje jeszcze jedno, bardzo interesujące wyjście. Jest nim przekazanie tych kompetencji na zewnątrz – do firmy specjalizujących się w pomocy informatycznej.

    pomoc informatyczna

    Usługi informatyczne dla firm z Warszawy.
    Jak działamy, krok po kroku.

    01

    Skontaktuj się z nami

    Użyj formularza kontaktowego lub wyślij wiadomość na adres: ithelp@luxbit.com.pl.

    Skontaktujemy się z Tobą nawet w 
ciągu 30 minut, aby ustalić detale 
oraz umówić się na spotkanie.

    02

    Porozmawiajmy

    Podczas rozmowy lub spotkania zadamy Ci kilka ważnych pytań dotyczących liczby posiadanych urządzeń i zakresu obsługi. Pozwoli to nam zrozumieć Twoje oczekiwania, a potem opracować dopasowaną ofertę współpracy.
    03

    Współpracujmy

    Do 48h od naszego spotkania wrócimy do Ciebie ze spersonalizowaną propozycją.

    Gdy ją zaakceptujesz - podpiszemy umowę i przystąpimy do działania.

    Wybrane marki, które obsługujemy

    logo-verdina-luxbit
    logo-laboklin-luxbit
    logo-sinfonia-iuv

    Otrzymasz pomoc “od ręki” i zawsze, gdy będzie Ci potrzebna

    Nasz helpdesk IT jest do Twojej dyspozycji codziennie (w dni robocze) – od godziny 8:00 do 16:00.

    Większość problemów i zgłoszeń rozwiązujemy zdalnie – już podczas pierwszego kontaktu. Jeżeli jednak nie jest to możliwe – oddelegujemy do Ciebie wykwalifikowanego pracownika, który sprawnie oceni, a następnie dokona naprawy bezpośrednio na miejscu w Twojej firmie.

    Dopasujesz do rozmiaru, specyfiki i bieżących potrzeb organizacji

    Dokładny zakres wsparcia oferowanego przez helpdesk, a także szybkości reakcji, są uzależnione od wybranego abonamentu. W standardowych usługach wsparcia znajdziesz m.in

    • obsługa zgłoszeń dotyczących sprzętu oraz oprogramowania
    • zdalne rozwiązywanie problemów i udzielanie telefonicznych konsultacji
    • dojazd do klienta i udzielanie konsultacji w celu rozwiązania poważniejszych awarii
    • okresowe raportowanie liczby zgłoszeń i terminowości realizacji zadań
    • monitoring awarii sprzętu IT
    • system operacyjny MS Windows i pakiet biurowy MS Office

    Zakres wsparcia możesz zawsze dostosować do aktualnej sytuacji Twojej firmy.

    Będziesz na bieżąco z pracami i otrzymasz wygodny dostęp do historii poprzednich działań

    Każde zgłoszenie jest odnotowywane, co pozwala tworzyć historię awarii, interwencji i modyfikacji, a tym samym – ułatwia budowanie bazy wiedzy, która przyda się Twojej firmie w przyszłości

    Na Twoje życzenie możemy udostępniać Ci również regularne raporty z już przeprowadzonych prac

    pomoc IT
    zakres prac IT

    Odbierz bezpłatne konsultacje

    Umów się na 15-minutową rozmowę, podczas której poznamy Twoje potrzeby, a następnie - przygotujemy dedykowaną ofertę wsparcia IT dla Twojej firmy.

      kontakt firma it