voip

Telefonia,
architektura VoIP

Internet to nieograniczone możliwości. Wirtualna centrala pozwala rozwijać skuteczną komunikację w firmie. Dzięki możliwościom VoIP, możliwe jest podniesienie jakości obsługi klienta i redukcja kosztów telefonicznych w przedsiębiorstwie. Głównym celem jest zbudowanie zintegrowanej sieci komputerów, telefonów i systemu pocztowego – tak aby nie zgubiła się żadna ważna informacja. Telefonia VoIP przyszłość taniej komunikacji.

Jakie możliwości udostępnia telefonia VoIP?

Zapowiedzi głosowe

Możliwość ustawienia ścieżek dostępowych klienta oraz automatyczne przekierowania połączeń.

Nagrywanie i archiwizacja rozmów

Nagrywanie i archiwizacja rozmów – w biznesie każda informacja jest na wagę złota.

Dodzwanialność

Skróć czas oczekiwania na połączenie za pomocą zarządzania warunków połączeń.

Skalowalność

Łatwe tworzenie nowych łączy komunikacyjnych i zarządzanie nimi.

Obsługa

Obsługa telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych.

Grupowanie numerów i użytkowników

Grupowanie numerów i użytkowników – możliwość zarządzania pracownikami jak i  ich urządzeniami służbowymi.

Powiadomienia e-mail/sms

Miej zawsze pewność, że nic Ci nie umknie.