Telefonia,
architektura VoIP
Internet to nieograniczone możliwości. Wirtualna centrala pozwala rozwijać skuteczną komunikację w firmie. Dzięki możliwościom VoIP, możliwe jest podniesienie jakości obsługi klienta i redukcja kosztów telefonicznych w przedsiębiorstwie. Głównym celem jest zbudowanie zintegrowanej sieci komputerów, telefonów i systemu pocztowego – tak aby nie zgubiła się żadna ważna informacja. Telefonia VoIP przyszłość taniej komunikacji.
Jakie możliwości udostępnia telefonia VoIP?
Zapowiedzi głosowe
Możliwość ustawienia ścieżek dostępowych klienta oraz automatyczne przekierowania połączeń.
Nagrywanie i archiwizacja rozmów
Nagrywanie i archiwizacja rozmów – w biznesie każda informacja jest na wagę złota.
Dodzwanialność
Skróć czas oczekiwania na połączenie za pomocą zarządzania warunków połączeń.
Skalowalność
Łatwe tworzenie nowych łączy komunikacyjnych i zarządzanie nimi.
Obsługa
Obsługa telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych.
Grupowanie numerów i użytkowników
Grupowanie numerów i użytkowników – możliwość zarządzania pracownikami jak i ich urządzeniami służbowymi.
Powiadomienia e-mail/sms
Miej zawsze pewność, że nic Ci nie umknie.